Tags

, ,

jeg misliker urban outfitters og alle hipsterne som tilber dem og alt de står for. (youthoughtwewouldntnotice har mange nok grunner til å mislike dem, som om ting hipstere liker ikke var nok)

når det er sagt, så elsker jeg denne bolero-tingen de har.. PÅ SALG! (men fortsatt for dyr for tolle-norge)

Sweet Evie Black Lace Yoke Necklace 

lurer på hvor jeg skulle ha brukt den dog. på utesteder hadde jeg vel satt meg fast i alle og alt. eller den hadde blitt ødelagt av fulle folk som syns det er gøy å dra i og ødelegge ting. er ikke på så fryktelig mange ball eller andre steder det er naturlig å valse rundt i noe sånt uten at det går i stykker. kanskje wgt :3

liker at modellen har en diskret nakketatovering også :D

i teorien burde det ikke være så vanskelig å lage selv heller, om man har tid. og sikkert billigere enn $80 x_x